Tema: Re: Padiskutuokim, kodel nieks nenuomoja traktoriukiu-vejapjoviu.
Autorius: Linelis
Data: 2010-06-02 11:01:35
skelbimuose pilna pjeveju.
Kaina nuo 6Lt/aras, atvaziuoja, nupjauna, isveza ...
nu gerai, yra ir po 8-9Lt
Tai skaiciuokis .....
turiu 20a pjaunamos zales, jau traktoriuko reikia.
paskambini, atvaziuoja, nupjauna, zole susikrauna ir isvaziuoja .....
20aru * 9Lt = 180Lt
tu tik sedi ir aluti gurksnoji , paduodi babkes ir anie isvaziuoja su zole.
Tavo biznis : turi vaziuot parsivezt traktoriu, benzino 3L nusipirkti, zole
kazkur ismesti, traktoriuka parvezti nuomai ...
200Lt nuoma + (2*20Lt transportavimas) + 12Lt (3Lbenzo) = 252Lt , o jei dar
ir priekaba nuomuosies, tai dar + 40Lt

tavo samata gaunasi 300Lt , lakstysi puse dienos, ir dar kratysies ant to
traktoriuko 1-2 val priklausomai nuo medziu kiekio.

akujienas biznuo planas :))))