Tema: Re: Padiskutuokim, kodel nieks nenuomoja traktoriukiu-vejapjoviu.
Autorius: Korke
Data: 2010-05-31 15:29:18
vat vat, tik tokie zigmai, rope pasikase gali sukurpt toki verslo plana kaip
zemiau ir stebetis kodel niekas nemerkia lishnu 30-40kLt ir toki afigenai
nerealu bizni ir jis matai negali savo vejos uz tvarto patogiai nuskust uz
simptapem litu...
nes tokie dalykai kaip gpm,pvm,psd, sandeliavimo kastai (nu aisku anot jo
muset bus pas baba ant auksto uz dyka laikyciau), kazkoks zmogus
priziuretojas(priemejes, tikrintojas,smulkus remontininkas) bent jau
sezoninis, (ar cia suprask pats skambuti gaves is ofiso leksi i angara
atiduot/pajamt is nuomininko ji) transportavimo (ne visi cia blatni su
priekabom savo laksto, taigi reiskia vos ne komercinis automobiliukas dar su
keliu mokesciais uz ji) ir t.t. ir pan. Taigi kiek ten, gerb buhalteri
zigmai lieka babkiu ? kokis ten ROI'us ? O dar primetant, kad kokiam cramo
nusipirkus toki nuomai (zinant, kad jis visa tech baze kitos irangos nuomos
turi jau),tai tu su savo bizneliu labai greit "sigral by v jashik" (rus).
Galetum sava pieva kasdien su kitu skust uz dyka.