Tema: Re: OT.Ieskoma kavine,valgykla,sodyba
Autorius: ManXP
Data: 2010-06-01 12:29:34
Nu jau :) Buvo nelabai senai vestuves drauges pusbrolio, tai balius teses 3
paras turbut. Bande ir mane ikist kaip pabroli (ar bent jau sviecia paciu
blogiausiu atveju), tai vos tik suzinojau tikslia data, tai paciai dienai
nusipirkau bilieta i tusa Amsterdame kad tureciau gera pasiteisinima ("labai
noreciau, bet jau esu nusipirkes lektuvo bilietus, suderines su draugais, ir
t.t.") ir pasiploviau :)

Buves tokiam baliu viena karta gyvenime (kai buvo turbut kokie 5-6 metai),
ir daugiau lankytis neplanuoju. Negaliu pakest, ypac tu su debiliskom
tradicijom...