Tema: Re: OT.Ieskoma kavine,valgykla,sodyba
Autorius: zhegonskas
Data: 2010-06-01 12:04:11
taip gali daryti tik tada, kai su gimine santykiai shalti.

as per balandzio 1-a pajuokavau, kad pusbrolis i tailanda isvare visai
ne atostogu, o medaus menesio niekam nesakes.

mano tevo (jam virs 75) reakcija buvo nuosirdi - "shudzius, gali pas
mane daugiau cepelinu nevaziuot" :))

vestuves musu kulturoje - svente giminei ir draugams, ir nieko cia nepakeisi :)