Tema: Re: HYUNDAI H1 +/-
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-05-30 00:02:55
Retkarciais tenka vaziuot (pastebesiu, kad tai vienintele tokio kalibro masina mano patirty, tad neturiu su kuo lygint). Konkretus variantas su visais langais ir dviem papildomom sedynem antroj eilej.

Galas lengvas, pervaziavus per koki kalniuka ar nelyguma sokineja kaip ozys, o jei yra koks palaidas daiktas, tai sokineja i ora. Noretusi kad butu siek tiek aukstesnis.
Teko vaziuot su juo kai buvo lietus ir minusine temperatura, tai sakyciau net labai neblogai tuscias vaziavo (lyginant su kitom masinom RWD).
Vairuotojo sedyne tikrai patogi, priekinese keleivio vietose nepamenu, papildomos sedynes panasios i mikriuku ar nauju troleibusu - kietos, nelankscios (bet gal cia tik sio komplektacijoj tokios).
Papildomos sedynes isimamos per pora minuciu su verzliarakciu.

Vaziuoja gerai (objektyvu :D)

Teko keist galini duru langa (pas mane variantas su dviverem durim, beje jos visai patogios). Radau vienintelej vietoj be hyundai centro, kaina 300Lt (hyundaijuje ~600 lyg sake).

Nepasakysiu kelintu metu, bet 6-8 metai jam tikrai yra..

Siaip, labai smagus nedidelis autobusas.

www.videocut.lt - Pigus video montažas!