Tema: Re: HYUNDAI H1 +/-
Autorius: Dede_Pranas
Data: 2010-05-27 15:53:32
man fiat scudo geresni ispudi paliko, plius pigesnis ir ekonomiskesnis
kazkiek. kaip 9vietis vairuojasi labai cool (paskutine kelione apie 4000
kkm, beveik 3000 pravairavau pats).
tiesa h-1 turi 170 ag variklius, realiai netrukdo, bet ir isnauduoti ju
nelabai yra kur.
siap ir h-1 po teisybei didesniu priekaistu neturiu, visai vartotinas
daiktas.