Tema: Re: klausimuks
Autorius: svyt
Data: 2010-05-28 13:00:36
litu jie siaip ir neima, jei is anksto nesusitari, man buvo juokas kad
atvariau susitares, o vyrukas manes neatpazino, as per daug ir
nedetalizavau, galvojau tokio konspiracija, tik kai pradejo rasyt ant
popieriaus per daug, pasakiau, tas ups, jau niekuo nebegaliu padet, teks
kita kart atvaziuot.

--
vyt/ /