Tema: Re: klausimuks
Autorius: YZF
Data: 2010-05-28 09:22:36
pamenu kokiais tai 2002 metais, nusipirkau R1 ir jis buvo biski
tiuninguotas - priekiniai posukiai ideti tiuninti - raudonai gamykliskai
nudazytais stikliukais. Tai kai variau TA, atejo toks vienas egzpertas ir
aiskino kad as cia vos ne su nagu laku uzsidaziau juos raudonai "mol kaimo
tiuningas" ir visaip ten man irodinejo o galiausiai paeme koki tai peiliuka
ir pradejo skusti bandydamas savo ahujena tiesa irodyti. Poto pats pamate
kad nihuja ten lako jokio nera ir ramiai pasisalino i sona :))