Tema: Re: superb parctronic
Autorius: Joy Division
Data: 2010-05-20 13:13:51
"Nerijus" <nerijus_@_vil_ktu.l_t> wrote in message news:ht0lph$r16$1@trimpas.omnitel.net...

> 91 metu. Nu ir kas kad sukishta. Ale visokios ABS "diagnostikos" su
> diodu darosi. Po to pac pasikeiti davikli ir fsio. Nei tau koki kompa
> kur jungt, nei ka. Arba main relay persilituoji pac, ir tiek to remonto.
> Nei ta mashina kalba kazka prancuzishkai, nei raktas elektroninis
> nusedus akumui neveikia, nu ir taip toliau ir pan.

tai as ir sakau, kad dabar prisiminus juokinga darosi :).. man tada ECU nuleke, kai per neuzdeta liuko drenazini vamzdeli (kai dejo sigmnalizacija - pamirso) salona su ECU apseme..
tai per du savaitgalius mintinai ismokau kas ten kur ir kaip su tais vakumo vamzdeliais. elektra, ipurskimu.. po to dar ir ABS`a susitvarkiau..