Tema: Re: superb parctronic
Autorius: Nerijus
Data: 2010-05-20 11:57:21
On 05/19/2010 04:12 PM, Dainiushas wrote:

> nu kaip kada. Man labiau patinka tos kur visko daug, net jei kartais ir
> genda....

	Jooo, teko prie merso tu paciu metu pasikrapshtyt. Ten nieko DAUG nera.
Navorotu (matomu juzeriui) gal net mazhiau nei tam plikam akorde. Bet
viskas padaryta SUDETINGAI. Nu vienzho kai pareina koks sh, tai supranti
ant kiek "zhigulines" technologijos genialios (chia ta prasme kur
genialu tai kas paprasta)

	N. M.

	P. S.
	Nu kuo blogai valdyti shildymo pechiuka rankenele/trosas/sklende?
Patikima ir patogu. Kodel viska padaryti valdoma su mikroporocesoriumi,
kuris valdo elektrovozhtuvus ir po to kazkokiu tai algoritmu juos
atidarinedamas ishgauna shilumos valdymo efekta?
	Nu kol tai veikia tai dar dzin, bet kai po 20 metu visos tos platos
sutrukineja, suluzhineja kontaktai, atsilituoja, ir pradeda nebeveikti,
tai arba pats su pajalninku "taisai", arba varai i shrota pirkti
brangaus "shildymo kompo" ir elektrovozhtuvu, kuriu ten net keli yra.
	Esme dar ir tame, kad jokios klimato kontroles ar kokio kitokio bajerio
ten net kvapo nera. Tai kam tokius ishsitychiojimus naudoti?

	Po to ir gaunas, kad pigiausias taisymo budas - sudeti tumbleriukus
kurie tiesiogiai vozhtuvus atidarinetu. :-) Vot tada mersas pasirodo
visame savo grazhume. :-)

	P. P. S. Tai nedariau, tik jau buvau ant tiek uzhpykes, kad vos
nepadariau. :-)