Tema: Re: MRU ir elektroninio verslo administravimas..
Autorius: W. Adamkiewicz
Data: 2010-05-19 16:21:04
vertingiau ziurimas i mano isvardintas "kontoras", na bent jau kas supranta.
o kokybe... kas yra kokybe? as irgi manau kad ne lietuvoje ji slepiasi
ISM & TVM viskas ten tik pinigais grista bet gal ir turi kokiu nors
pranasumu - davai pastudijuok ir papasakok,
na ta prasme pastudijuok su noru o ne "bile prastumti"