Tema: Re: MRU ir elektroninio verslo administravimas..
Autorius: gopas
Data: 2010-05-19 11:50:53
nestok, neverta, nusivilsi ir pinigus i bala ismesi.

as buvau istojes i elektroninio verslo vadyba (magistrantura, neakivaizdziai). nu nafig...destytojai net
i tas kelias paskaitas nesiteikia ateit. desto nesamones, vos kelios paskaitos buvo idomios. egzai
isvis juokingi. vienu zodziu, naudos nulis. o tokius pinigus suplot kad gaut diploma ir tapt magistruotu
vadybininku manau neverta.

isvis ten tos naujos specialybes mru atrodo kad padarytos tik tam kad paimti pinigus.