Tema: Re: nebrangaus dzipo pasirinkimas
Autorius: TranZOO
Data: 2010-05-19 10:44:29
diskoveris uz tiek pinigu neiseis, nes pirmas diskoveris bugovas iki kaulu smegenu, ir jei neturi laiko/noro/salygu krapstytis pats - nepirk. o antra galima pirt tik nuo 2000.06 iki 2002.03 pagamintus. tokie kainuoja apie 25-30klt

tau siulyciau dairytis i paprastesnius pick-up'us - mitsubishi L200, toyota hylux. tada kelt akis i patruli / pajero / landcruizeri(prado)