Tema: Re: nebrangaus dzipo pasirinkimas
Autorius: Monas
Data: 2010-05-19 10:31:28
Tai jei nereikia tykro dzypo tai gal verta pasvarstyti apie koki nors 4x4
auto su pradidintu pravazumu ir tiek? Tokiu variantu yra nemazai ir uz tokia
suma kazkas iseitu manau. Visokie Honda CRV, FRV, Subaru, Renault
Scenic/Kangoo/Espace ir t.t. Pamenu bratkis turejo kazkada Espace pirmos
kartos dar Quadra varianta, pasodint toki tikrai sudetinga budavo, lengvas,
gan aukstas ir seip kaip tankas eidavo kiaurai per visokias pelkes ir pievas
:) O jei dar ir atsisakytum 4 varomu ratu tai gali ziuret i koki Citroena su
hidrauline vaziuokle, sako irgi stebuklingai eiklus pasidaro pasikelus kiek
imanoma :)