Tema: Re: Kondicionieriaus pildymas Kaune
Autorius: Darienas
Data: 2010-05-17 09:21:29
Na kaip supranti cia rezultatas, bet priezastis kodel jis isejo, cia jau
kitas klausimas.
Labai jau smagu paciam. :) Cia man panasiai buna kai pasiklausius vairuotoju
kalbas apie kompus ir panasius dalykus ...
O del sklendes, tai draugui nupasakojai kaip yra, jis ir sake kelis
variantus. Elektronika, freonas, slegis sitemoje. Gaila bet jis uz 150 km,
nelabai nuvaziuosiu, kad paziuretu.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5119 (20100516) __________

http://www.eset.com