Tema: Re: Kondicionieriaus pildymas Kaune
Autorius: Darienas
Data: 2010-05-17 08:45:27
Matai jei teisingas zmogus ir teisingai daro nematau bedu. Pasikambinu ir
paderinu. Jei jo kaina 2x didesne nei pas kita tai nevaziuoju ir tiek. Arba
jo kaina lygi oficialaus atstovo. Juk ir pats iekodamas kaskokios prekes ar
paslaugos pasidomi kiek tas kainuoja vienoj kitoj vietoj.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5119 (20100516) __________

http://www.eset.com