Tema: Re: Lambda zondas (jaguar serviso tesinys)
Autorius: kardanas
Data: 2010-05-06 13:33:22
nebeuzsiimu nes juodai nebeturiu laiko net savo malonumui ka nors
pakrapstyt. Susirask kas sulituotu ir fsio. Tarp kitko gatavu tokiu
dalykeliu yra
http://cgi.ebay.co.uk/Universal-Oxygen-O2-Sensor-Simulator-Emulator-V2-Heater-/120560752548?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1c11fb17a4
plius visai gali zonda ismest. Tik kaina sakyciau biski ner uz ka :)