Tema: Re: OT: Jaguar servisas
Autorius: Chivilis
Data: 2010-05-05 21:48:39
Tai pagaliau radau servisą, kuriame suprato, kad norint nustatyti gedimą
reikia patikrinti, ką rodo liamdos. Pas mane jie yra keturi, du prieš ir du
po. Prieš parodymai svyruoja, kaip ir turėtų būti, tačiau tų, kurie yra po -
irgi svyruoja. Anot serviso, tai reiškia, kad katalizatoriui amen. Kas
galėtų tai paneigti? :)