Tema: Re: OT: Jaguar servisas
Autorius: servyzo murzej
Data: 2010-05-05 15:13:48
O prie ko cia liambda? Pagal koda gi duoda kad katuliuj amen. Tereikia tik paziuret live data liambdos ir viskas matysis, o tavo tas duotas kodas reiskia "Catalytic converter system, bank 1 - efficiency below threshold". Ne vienai mashinai del sitos klaidos dejom naujus katalizatorius ir viskas susitvarke. Aisku pries tai reikia ysitikint liambdos negyvumu :)

--