Tema: Re: Debilu mase
Autorius: Bulkius
Data: 2010-05-01 00:07:27
> Did you notice a sign out in front of my house that said Dead Nigger
> Storage? You know WHY you didn't see that sign? 'Cause it ain't there,
> 'cause storing dead niggers ain't my fucking business, that's why! tu
> kazkur matei "uzduok klausima, kuris adekvatus mano klausimui?",
> skystaproti?

gerai varai

> na tai reiskia visi ir esat kalti, kad toks sudinas eismas esate

Gal patikslinkim, auto vairuoju N kartu dazniau nei dvirati. Nesiruosiu
fleimint, bet visu pirma - kartas per menesi niekam netrukdo, nes gerokai
dazniau tenka prisest kamsciuose, kuriuos sukelia "kolegos" vairuotojai,
antra - problema opi, dviratis - puiki transporto priemone, salygos ja
naudotis saugiai - tragiskos, tad tokie susiburimai tikrai atkreipia demesi.

ir uzbegant uz akiu - taip, manau, kad dalis ( imho ~10-15% ) dalyvaujanciu
KM`e turetu sulaukti baudu uz priespriesini eisma, saligatvius.