Tema: Re: imobilaizeris kaput
Autorius: markatas
Data: 2010-04-30 23:25:21
Siaip apie KSD - is keliu simtu, vienas pavede (bijojo salcio, kazkur "salta
paike"). Pulsaras - irgi LT produktas, gerai suprograminus kyla problemu tik
tokiu atveju, jei baterija visai nudusinama - retkarciais pametama kodo
sinchronizacija, arba pultukas virs menesio guli nerysio zonoje. Del KSD tai
jie negali dirbti ant to pacio valdymo kartu su US. Tam ir yra sukurtos
sistemos C60 arba reikia ijungti ta daikta, kuris ant peciu ir galima
teisingai pajungti prie bet kokios sistemos. IMB4 irgi per visa istorija
teko tvarkyti - brokuotas SMD diodas buvo papuoles

markatas