Tema: Re: imobilaizeris kaput
Autorius: kurmis
Data: 2010-04-30 15:44:24
Tai kad tie pulsarai koks tai shizofreninis kosTmaras. Nesu mates normaliai veikiancio. Tenka pripazinti kad vistik reikia pirkti preke lietuviska - Kodinio IMB4. Taciau ir lietuviska produkcija neblizga, is visu Kodinio gaminiu tai tik IMB4 ir US2C normaliai veikia, o uber fail produktas tai KSD. Turbut ner montuotojo kuriam ans butu veikes kaip priklauso :D