Tema: Re: autokedute
Autorius: Richie
Data: 2010-04-28 19:08:16
prisidedu - maxi cosi po abieju ciupinejimu paliko Chicco lentynoje toliau
parsidavinetis...
beje ir kainodara pries metus chicco buvo nelabai lanksti su maxi cosi....
tada pasirode kad chicco labai priziuri kad kainos visur butu aukstos ir
vienodos pas visus... radau babycenter.lt maxicosi priori xp uz
alternatyvaus chicco kaina.... :)

--
Richie / Vilnius
Volvo V70 D5 MY02