Tema: Re: autokedute
Autorius: Saulius K.
Data: 2010-04-28 17:29:25
Is Lietuvoje be vargo nuperkamu, tai be jau minetu, dar BebeComfort Iseos
paziurek. Tik nepirk tu pigiu po 200 Lt noname - keliones jose irgi
anaipltol nedziugins.

Jei automobilyje yra Isofix tvirtinimai - tai reiktu ziureti tokias (buna
modeliai skirti Isofix, gali ir paprastam tvirtinimui dirzu). Dar galima
atkripti demesi i kedutes dirzu sagties uzsegimo patoguma (nes kai kurie
svelniai tariant neuzsisega greitai, nors tuo metu lyja/sninga/ugnikalnis
verziasi o tu atsidares duris ir susilenkes bilekaip (jei ne aukstas
automobilis) bandai patamsyje mikliai uzsegti). Taip pat kedutes atlosimo
reguliavimo patoguma (vairuojant viena ranka, kita ranka istiesus atgal, ne
visada taip jau paprasta tai gali pasirodyti).