Tema: Re: del zalos is kelininku (ar savivaldybes) isieskojimo
Autorius: Arturas Rotar
Data: 2010-04-28 16:40:21
truputeli skirk situacijas "nubrauke sona" ir "ilekiau i sulini".
Tavo minetu atveju irodymus pateikti (jeigu tai padare ne kita transporto
priemone, o pacukas) nelabai imanoma ir net ekspertai jokie nepagelbetu,
nebent tai butu uzfiksuota video medziagoje. Cia ir mentu kvietimas visiskas
pohui, nes kiek man kartu buvo ir lempos vogtos (audi 90) ir stiklas
priekinis uz nieka buvo isdauztas, ir kt atveju yra buve, kur visada
kviesdavau tuos MZP. Bet pamates, kad jie visada bejegiai supratau, kad
prasmes juos kviest nera.
O stai mano atveju yra akivaizdi zala sukelusi vieta (daigtas), kuris ta
pati gali padaryt (o gal ir padare) ir kitiems automobiliams.