Tema: Re: del zalos is kelininku (ar savivaldybes) isieskojimo
Autorius: Achtung!
Data: 2010-04-28 14:37:52
na tai ir kreipkis teismo budu. tavo atveju nezinau, taciau kas liecia
sugadintas padangas del prastos kelio bukles tai teismai praktiskai visada
laimimi. manau cia bus analogiska situacija.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5067 (20100428) __________

http://www.eset.com