Tema: Re: Karucio uz max 5000 EUR
Autorius: Vytautas
Data: 2010-04-27 23:23:18
ane? nu neblogai varai. kas dien vaziuoju nuo gariunu kalno. tai jei 
isjungciau begi tai variklis naudotu ~0,5 l/h ir nuolat greitetu ko pasekoje 
kalno pabaigoje greitis butu ~90 km/h, o tai jau greicio virsijimas ir 
reiktu nuolat stabdyti (o apie stabdyma isjungtu varikliu netgi KET kai ka 
sako) jei tik atleidziamas gazo pedalas variklis stabdo masina ir neleidzia 
isibegeti per daug, o ir kuro padavimas yra uzdarmomas - apie tai byloja ir 
borto kompas. taigi nereikia ir kalno apacioje gadinti stabdziu kaladeliu ir 
kuras nenaudojamas.
beje, esu pasiekes savo kuro vartojimo rekorda. vaziavau 70 km/h kn-plng-kn. 
kuro pripyliau iki pat virsaus ir gryzes toj pacioj degalinej iki tiek  pat 
uzpyliau. gavosi 3,4 l/100 km benzino. tad gal geriau apie kuro taupyma ir 
pan neaiskink

"Sharkius" <nerijusar_sitonereik_@yahoo.kom> wrote in message 
news:hr7eht$5e6$1@trimpas.omnitel.net...
> Siap marsh fizikos kartotis ir tiek, arba eik i bent jau i wikipedia a 
> google ir paskaityk kanors apie tai kas ytakoja masinos kuro sanaudas 
> vaziuojant pastoviu greiciu, nustebsi jog ekonomiojs rekordai (2-3ltr 
> bendzo/100km) su gatvinem masinom pasiekiami vaziuojant iki 50kmh greiciu, 
> apie palikta begi ir kuro taupyma irgi tik profanu paistalai, nes apie 
> kokia ekonomija gali eit kalba, kuomet nuokalneje, kur praktiskai turi 
> bilenkiek chaliavos energijos, tu ja sunaudoji ne masinai greitinti, o 
> varikliui sukt nefig nereikalingais 2-3tukst aps, ir ta energija susildyta 
> ora mest nx per duslintuva.
>
> "Vytautas" <bbbb@dddd.lt> wrote in message 
> news:hr7d78$3rm$1@trimpas.omnitel.net...
>> visu pirma ne 100 km, beto kur perskaitei kad nepavilkau koju? tiesiog su 
>> greicio palaikymu patogiau. o jei ka tai ~85 ekonomiskiausia vaziuoja 
>> mano masina, todel retkarciais tokiu greiciu ir vazineju.
>> beto nuo kalno vaziuojant maziau kuro naudoja kai sankaba neismina, begis 
>> neisjungtas, o tik atleidziamas gazas - taip elgiasi ir greicio 
>> palaikymas. jei nezinojai- variklio uzgesinimas-uzvedimas prie sankryzos 
>> kuro ne kiek nesutaupo
>>
>>
>> "Sharkius" <nerijusar_sitonereik_@yahoo.kom> wrote in message 
>> news:hr7bvc$2ec$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Bled jei 100km nuvaziavus MASINA, o ne dviraciu, koju nepavelki tai 
>>> manau pats laikas susirupint sveikata, pradet rytais daryt manksta, 
>>> susirast darba ne uz 100 o uz 2km ir i ji vaiksciot pesciomis. O jei 
>>> rupi vienas % kuro sanaudu tai galiu patart - nejunk tempomato o 
>>> kruisink ant 50-70 neziuredamas i priborus bet klausydamas variklio 
>>> darbo ir stebedamas kad kuo maziau gazo pedala paspaust, kiekvienoj 
>>> nuokalnej isjunkdamas begi, o sankryzoj uzgesindamas varikli ir sanaudos 
>>> kaipmat sumazes ne vienu o visais dvidesimcia procentu.
>>>
>>> "Vytautas" <kazkoks@pastas.lt> wrote in message 
>>> news:hr6ujs$in5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> nu aisku tau geriau zinot. bet greicio palaiukymas yra gerai del to, 
>>>> kad nepavargsta koja, masina pastoviu greiciu vaziuoja, o tai kokiu 1 % 
>>>> mazina kuro sanaudas, nevirsysi leistino greicio. (pvz i pnvz 
>>>> dazniausia vaziuoju 110 net ir vasara. tada nereikia sukt galvos kad 
>>>> kazkur greicio apribojimai)
>>>>
>>>>
>>>> "Sharkius" <nerijusar_sitonereik_@yahoo.kom> wrote in message 
>>>> news:hr6tdo$hcr$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> kralaite ant zirnio ble.
>>>>>
>>>>> "Vytautas" <kazkoks@pastas.lt> wrote in message 
>>>>> news:hr6qvl$ecc$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> tai tokiu atveju as butinai ieskociau su greicio palaikymu
>>>>>> 2 metus vazinejau su greicio palaikymu ir kai nusipirkus masija jo 
>>>>>> nebuvo ir reikejo vaziuoti vln-pnvz -vln tai labai nepatiko ir ta 
>>>>>> pacia savaite isidejau
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "RD" <somebody@somewhere.com> wrote in message 
>>>>>> news:hr6lvj$6bn$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Kolega ieskosi dyzelinio
>>>>>>> Vazines Kaunas-Vilnius kiekviena diena bent pora metu.
>>>>>>>
>>>>>>> Ka pasiulysite optimalaus ?
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>