Tema: Re: Karucio uz max 5000 EUR
Autorius: Sharkius
Data: 2010-04-27 22:39:41
Siap marsh fizikos kartotis ir tiek, arba eik i bent jau i wikipedia a
google ir paskaityk kanors apie tai kas ytakoja masinos kuro sanaudas
vaziuojant pastoviu greiciu, nustebsi jog ekonomiojs rekordai (2-3ltr
bendzo/100km) su gatvinem masinom pasiekiami vaziuojant iki 50kmh greiciu,
apie palikta begi ir kuro taupyma irgi tik profanu paistalai, nes apie kokia
ekonomija gali eit kalba, kuomet nuokalneje, kur praktiskai turi bilenkiek
chaliavos energijos, tu ja sunaudoji ne masinai greitinti, o varikliui sukt
nefig nereikalingais 2-3tukst aps, ir ta energija susildyta ora mest nx per
duslintuva.