Tema: Re: Lietuva-Spain
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-04-19 18:58:23
Na, man svarbus skirtumas ta saliu - kurioj pilt iki dugno, kurioj ne iki
dugno.

Bet is kito galo, 100km ~6ltr, jei skirtumas tarp saliu max 20evracentu, tai
gaunas 100km max skirtumas 1.2eur , i viena gala gaunas biski virs 2500km,
tai i viena gala susitaupo max 30eur, tai apie 100Lt.  O tokio sutaupymo
niekaip negausi, nes i baka tik 63 ltr, tai realiai susitaupyts keliadesimt
LT,  - tai isvada - i kura per daug nesigilint.