Tema: Re: del auto pirkimo
Autorius: ukw
Data: 2010-04-19 10:05:27
"overdosed" <paste@paste.paste> wrote in message
news:hqguvd$3ia$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai su sitos sutarties pasirasymu ankstesniam savininkui atiduodu pinigus,
> o is jo gaunu masinos dokumentus? Toliau jau mano reikalas draustis,
> registruotis, varyt tech apziura? Taip iseina, kad ankstesnis seimininkas,
> parduodamas auto, net neturi pasirodyti regitroj?
> p.s. nemuskit stipriai, niekas negime mokedamas...

pasirasot sutarti pirkimo/pardavimo. 2 vnt jos pasirasot. viena tau - kita
pardavejui.
duodi jam pinigus/gauni masinos dokumentus.   ishsiskirstot. paskui
pardavejas eina i regitra, deklaruoja masinos pardavima (susimoka 8 litus)
ir duoda zinia tau.

tada tu eini su savo popieriais, ir deklaruoji masinos pirkima, susimoki 60
litu ir gauni dokumentus savo vardu. priesh tai turetum jau tureti draudima.

visa sita tvarka galioja, jei masina Lietuvoj registruota po 2005 ar tai
2006 metu.
jei registruota iki to laiko, arba dra neregistruota, Regitros vyrukai nores
pamatyti ta masina.

jei dar kas neaisku, www.regitra.lt yra p[askelbti telefonu numeriai.
skambini.