Tema: Re: Reikia dyzelio uz 3k eur.
Autorius: linuji
Data: 2010-04-12 21:01:12
nu bet siaip tas Focusas turi kazkokiu igimtu bug'u ar kitu nesamoniu?
rida ten buvo apie 130 000 km. viskas tvarkinga. aptarnauta ford'e. brc net
duoda puse metu garantija varikliui ir pavaru dezei. kaip ir klausimu
nekyla..
o sito varikliuko sanaudos uzmiesti net 4 litrai. tad ekonomiskai turetu
riedet.
zinau, kad variklio dirzas keiciamas kas 200 000 km :)