Tema: Re: Reikia dyzelio uz 3k eur.
Autorius: nieXas
Data: 2010-04-11 22:41:59
On 2010.04.11 22:35, Dainiushas wrote:
> jei ten pakelt biudžetą - Golf IV, Audi A3. Almera - tik ne dyzelį.
>
> Bet su 100km/mėn nebus pigiau koks nors benzininis daiktas nei surast
> gerą dyzelį?
>

> "nieXas" <nieXas@gmail.com> wrote in message

Na visu pirma, tai ne i men o i sav 100km prasuku,ir sakiau, retai, bet
kai jau prasuku daugiau, tai gerokai daugiau.. :) Beto vairuoju benzą
dabar ir su nostalgija prisimenu dyzelį, tai užtai ir mastau apie
dyzelinį. Biudžetą pakelt neproblema, bet vėlgi tas pats galvosūkis..
Tai visdėlto esat linkę prie vokiečių? Kuom ta Almera dyzelinė negerai?