Tema: Re: reikia pasigir: Cadis TA praėjo
Autorius: Kestas.
Data: 2010-04-01 13:31:35
1990'uju, plikas, ne biaritz ar kaip ten. Mazylis amerikenu akimis :)
O ispudziu daug neturiu, nu toks  fotelis ant kelio :) Tiesa kai buvau
susidures pries metus kokius su tuom  kad kartais  gesta stovedamas
(sellfdiagnostika kazka apie tps sensoriu rekauja), ir siaip  bevaziuodama
pametus tepalus buvo tai pralaikiau  garaze "nu tuo tuoj  susitvarkysiu"
(tik tvarkanciu nesurandau, siuncia nafig visi), ir pries ta pabaiga
issitraukiau,  o cia toks siurprizas - del teisingu popieriu arba lempu
nebuvimo ir preiti negali