Tema: Re: reikia pasigir: Cadis TA praėjo
Autorius: Kestas.
Data: 2010-04-01 13:06:10
> Vakar jau užsidarinėjant TA centrui, be jokių pagalbinių priemonių. Tik
> senukui teko išaiškint, kad senienoms nereikia dėti geltonų posūkių, aišku
> nenorėjo tikėt, bet pasitaręs su kolegom susiprato.

O man maza to kad nakti pries vezant i ta pdarai narkomanai nulauzimo budu
90'u kadziui nupzdino zenkliuka, tai dar pasirodo ir praeidineti negaliu, bo
regitros  irasai  rodo, kad registruotas tik nuo 2004m, nors kazkokiu budu dar
2003 vazinejo raudonais numeriais. Ir tipo ankstesniam savininkuo TA buvo
normaliai, uzteko salvage taitlo su Klp Malku ilankos PKP antspaudu apie
ivezima ir laikinus numerius iki 2004 geguzes men.