Tema: Re: Ilekiau i duobe
Autorius: Apocalypto
Data: 2009-03-22 23:53:04
rimta duobe yra ir jonavos g. gale prie kapiniu. pirmoj juostoj prie krasto.
vaziuoju paskui golpa o tas eme ir sustojo pirmoj juostoj nors priesais ji
nieko nera. tiesa dar masina stovejo sukti i degaline po kaire. kai tai
isuko tai golpukas irgi jame antra juosta. nu bet kai pamaciau tai tikrai
riebi duobe