Tema: Re: Ilekiau i duobe
Autorius: Fla
Data: 2009-03-22 23:31:34
Kiekvienais metais tas pats toj gatvej :( Speju cia labiau apatinej gatves dalyje
kazkur (zemiau nei nusukimas i zoo)?

Beje pries kelias dienas (berods - penktadieni) Tunelio g. uzhpylinejo/tvarke duobes
kelininkai, net keliose vietose vienu metu! Dar pasidzhiaugiau, kad bent vienoj gatvej
kazka daro.. Nes siaip tai visas Kaunas duobe ant duobes dabar.

Ypach 'smagiu' duobiu yra pvz. Utenos gatves pradzioj (ten praktiskai ant tilto nuo tvirtoves
puses dar), arba jau gera menesi normaliai nesutvarkyta duobe Savanoriuos, prie HyperMaximos,
nu ir t.t. :) Kas liudniausia, neretai duobes tokios, kad ilekus nuostoliai 100% garantuoti :(

Zodziu dabar tas metas, kai vaziuoti reikia itin atsargiai, kur reik - nepasikuklint ir
lechiau nei srautas ar max leistinas greitis, ypac jei matomumas lievas ar gatve turi
tokia reputacija kaip Tunelio :)) Ir butinai pasilikti atstuma didesni iki priekyje esanciu
auto, kad naujas duobes laiku pastebet :)) Kitaip sakant - taupom ant keliu, todel dabar esam
priversti 50% demesio vairavimo metu skirt kelio dangai :) Idomu statistikoje tokiu metu nepadaugeja
pvz. nukirstu peschiuju, ar siaip smulkiu avariju? :)

--
Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)