Tema: Re: kvepalai i automobili - kur?
Autorius: Daliokas®
Data: 2010-03-24 17:29:44
Man asmeniskai geriausiai kvepia eglutes kokosas, tik uzknisa kad jis
palyginus greit baigsiai jei visa is maiso istaruki, o maise laikyti ir ant
veidrodzio kabinti nefasonas :) kabindavau and "tureklo" virs galiniu
dureliu ir traukdavau is maiselio po truputi. ten mierkos yra tipo 6 svaitem
bet as pratemdavau ir kokius tris menesius.
Dabar naudoju "saiba" apie puse metu tai tikrai. Uzpildyta zele su vaniles
kvapu nes kokoso nera. tai jei seip kur numesta nelabai to kvapo ir gaunasi.
Paskutines dienas ant paneles uzmeciau prie lango apiputimo tai dabar jau
jauciasi biski geriau kvapas. seip ja galima butu prilipdyti kur nors prie
koju apiputimo angos manau irgi normaliai veiktu, bet neprisiruosiu niekaip
:) Visi tie ambipur car labai nepatinka del kvapu
pasirinkimo/kainos/isvaizdos. be to ambipuras ir plastmase lydo jei tas
skystis is buteliuko isbegtu.

--
Daliokas®
BMW E39 '01 125 KW