Tema: Re: kvepalai i automobili - kur?
Autorius: AS
Data: 2010-03-24 16:45:36
"CodeC" <co@coco.cc> wrote in message
news:hod4ag$6it$1@trimpas.omnitel.net...

> tai klausimas gan aiskus buvo. kam rasyt bile rasyt.

Kaip cia pasakius del klausimo aiskumo. Sakykim mano klausimas butu toks:
Rytais gerokai paskauda galva, ypac kai uz lango lyja. Kur cia kokybiskiau
ir nelabai skausmingai joje padaryti anga, kad slegis su isoriniu
susilygintu? :-)
Zodziu, as irgi labai rimtai patarciau apsieiti be kvepalu. Jei salone
nokoks kvapas, chemija reikalo nepataisys, o vien sugadins. Reiketu ziureti
is kur jis. Ar labai rukyta, ar buvogausiai vemta ir serninena su krauju
veziota, ar pelesis kur gyvena. Vertetu pagalvoti ir apie salono bei
kondicionavimo sistemos valyma.