Tema: Re: Slenksčiai/arkos
Autorius: BigM
Data: 2010-03-24 13:23:57
"pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message
news:hocsb6$p6r$1@trimpas.omnitel.net...

> 1- dariau, kazkiek pasiteisino- ten kur epoksidke rudys neislindo. islindo
> toliau uz epoksidkes...
> 2- reiketu virinti o ne kniedyti.

Esu prieš virinimą, nes būtent dėl virinimo iš esmės ir lenda rūdys, kadangi
skardos nestoros ir smarkiai jas pakaitinus gaunasi pyzdiec. Juo labiau kad
nevirinant galėčiau pats pasikrapštyt ir pigiau gautųsi. Gal ir normaliai
būtų jei po virinimo gerai apdorotų, tik kad tokių tiesių rankų žmogelio dar
neteko rasti arba jau kaina gausis nepriimtina (viršys mašinos vertę :) )

> - kazkokiu plastikiniu arku maciau gariunuose, ten po stogine, kur auto
> dalys ir kur "dziunDZIAninginius" bamperius/spoilerius pardavineja...

o, matomai, reikės aplankyti Gariūnus.