Tema: Re: sveikatos patikrinimo pazyma?
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-03-22 00:02:42
Nu neretai jose buna ir pirma pagalba ir kazkuria kita diena sveikatos patikrinimas.. Pastebejimas kad ten eina viskas konvejeriu, patalpoj ratuku, paeiliui pro visus testus.. o ir kainuoja pigiau sakyciau.. o siaip speju bet kokia vairavimo mokykla tokius "meet'us" daro..

www.videocut.lt - Pigus video montažas!