Tema: Re: sveikatos patikrinimo pazyma?
Autorius: Tomas D.
Data: 2010-03-19 03:35:37
As zinau, kad tamsta cia daug rasote ir visi newsai zino gyv. vieta, bet as
deja uzmirses. Anyway, Kaune, berods Luksio gatvej yra kas tuo uzsiima,
nueina ten naujieji shoferiai, susimoka kazkiek piginu (30-35Lt?) ir gauna
ta pazyma. Kaip vyksta patikrinimas? Simple: uzeini ten, paklausia ar viskas
OK, matai, girdi, nieko neskauda? Vsio :) O normaliu metodu tai i
poliklinika, nepamenu kiek ten teks susimoket, bet patikrinimai kiek zinau
ten is esmes tokie patys... Man pries kelis metus isvis tik paziurejo ar
spalvas skiriu :))