Tema: Re: Ziemines padangos - pirkti dabar ar laukti rudens ?
Autorius: Romas
Data: 2010-03-17 14:30:33
ziema Q grupe ir geras gamintojas nesudaro rupesciu kai minusas.
Su kieto , vid kieto misinio zieminemis isuku 3 sezonus, esant 4-5 mm
imu  naujas
ant kitos masinos stovi Q misinio GY , po poros sezonu dar yra nemazas kiekis gumos,
na tarkim >6mm
per metus abi masinos rieda po 35-40tkm
ar tai kieto misinio, ar minksto misinio esant pliusui nedideliam, kiek zinau stovi
normaliai.
(aisku ivertinkime, kad daznas vairuotojas nemegsta kieto/minksto misinio is vis)
esant aukstesnei pliusinei temp ziemines dyla, ir ypac priklausomai nuo greicio
vazinejimo.
Vakar diena , kai buvo silta vaziavau su Q GY padangomis - skirtumo nepajutau.

romas