Tema: Re: Ziemines padangos - pirkti dabar ar laukti rudens ?
Autorius: Darienas
Data: 2010-03-17 12:49:25
Ziuriu rimtas fleimas biski gavos.
Patikslinu. Skoda Oktavia stovi 14 cm nuo zemes. Dugnu nelabai siekiu.
Paprastai dugnais nusliauzioja visokie civikai. Kur reikia isvaziuoju. Siap
hebra cia biski ne i tema pradejo aiskint vaziuot nemoki i pusni iklimsti.
Kaskaip nepamenu, kad buciau rases, kad iklimstu pusnyse, negaliu
pravaziuot, trauke 10 kartu mane su virve :) Fantazija neribota ziuriu. Esme
paprasta. Esancios padangos jau nuvaziavo 5 sezonus ir nieko gero is ju
nebera, damusiu per vasara ir ismesiu.
Dabar reklamos eina zieminiu padangu ispardavimas. Pirkt vistiek reikes, jei
butu pigiau nesunku per vasara palaikyt ir susimontuot kuomet eiliu nera. O
kas liecia ziema tai visi turbut sutiks, kad praejusi ir dar tebesitesianti
mazumele skiriasi nuo tu ziemu kurios buvo keleta metu is eiles. Del to
kaskaip susimasciau kokias verta rinktis padangas. Aciu visiems uz
pasidalinima ispudziais vairuojant ir tokiai ziemai.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4951 (20100317) __________

http://www.eset.com