Tema: Re: E63AMG T vs E200CDI T :)
Autorius: Fla
Data: 2010-03-12 10:49:18
Nesuprantu tokiu testu prasmes. Imho galingos masinos perkamos for fun,
norint suteikt sau malonuma, ir neskaiciuojant kiekvieno cento. O tokie
dyzeliai perkami "protinguju kurmiu". Nu tu kur jaucia malonuma paskaiciuoti
kiek grudeliu per diena kainuos kazhkas, ir sutaupyti. Tai rezultate turim
kazka panashaus i sushi darytu restorane, ir sushi pirktu maximoje palyginima,
vertinant tik ju kaina ir kalorijas, bet nekreipiant demesio i skoni.

--
"As visokius Porsus esu pagainiojes realybeje, o tu ka pagainiojai?
  93m bulka? O poto papizdelini kaip kaimietis ir tuom viskas baigiasi"