Tema: Re: Gonzikas yr dievas- gereusia fyjatu diagnostika internetu !! :D
Autorius: efk0nas
Data: 2010-03-03 15:51:38
ADservisas (PĮ "Autodujos"), Vytenio g. 61, Vilniuje.

Diagnostika - 50 Lt (pajungė fyškę ir pamatė, kad užgęsta, kai jungiasi ant
dujų; tai aš jiems ir pats pasakiau iš karto atvažiavęs);
Filtrai su keitimu - 90 Lt;
Elektrinės dalies remontas - 70 Lt (pakeitė relę ir sutvarkė laidus prie
kompo - buvo apkirmiję);
Įrangos reguliavimas - 70 Lt.

Jei nuoširdžiai, tai galėčiau akis draskyt tik dėl paskutinio punkto, nes
nesutvarkė tų problemų, kurios buvo prieš reguliavimą. Dabar, kai antifrizo
pakanka ir normaliai šyla reduktorius, įranga veikia gerai :P