Tema: Re: Gonzikas yr dievas- gereusia fyjatu diagnostika internetu !! :D
Autorius: egis
Data: 2010-03-03 12:20:05
Turbut net BarakObama girdejo apie jo fijatines bedas, tik kazkaip niekas nesugalvojo kad ans praktikuoja fyjete ausinima oru o ne skysciu :D O kad pas ana duja blogai veikia- tai kiek masinu ans turejo, tiek cherovai ta duja veike, na gal ishkyrus rextona, nes ten anos nebuvo ..

--

egis
Omega bmv6 '94 +LPG