Tema: Re: del ausinimo skyscio
Autorius: Miegapele
Data: 2010-02-16 11:44:28
o kuo ten taip jau ta sudetis skiriasi skirtingu gamintoju. Ir kaip tos
sudeties pasikeitimas itakos mano variklio darba jeigu ekstreemo jam patirti
netenka. Teko susipazinti su aviaciniais varikliais ten viskas aisku.
variklis vos ne visa savo amzeli sukasi 80 proc nuo max galingumo. Kaista
kaip velnias, vibracija nemenka, prie to viso dar ir vartalioja visaip. Ten
itaka siokia tokia ir yra, o bet taciau ne vieni metai sekmingai skraidoma
su paprasciausiu antifrizu ir jokiu pokyciu nepastebeta tiek darbo rezimuos
tiek atliekant kapitalini.