Tema: Re: del ausinimo skyscio
Autorius: eSSas
Data: 2010-02-14 20:59:49
Vaidaskz rašė:
> Sveiki,
> Dabar yra supiltas kazkurio LT gamintojo skystis (FORS...), tada paziurejau,
> kad tarp isvardintu specifikaciju buvo viena tinkanti mano fordui
> (ESD-M97B49-A). Tarp kitu buvo pamineta VW/Audi G11. Dabar tokio pacio
> pirkti neberandu, yra tik atitinkantis G12. Turbut negerai maisyti? Ir
> sakykim yra tie patys Danushio skysciai, kur nera nurodyta kokias
> specifikacijas atitinka. Kaip tada butu toki panaudojus? Auto: Ford Mondeo
> '98
>
> Dekui.

Originalas - Motorcraft Gold Premium? Tada is pagamintu pagal HOAT
technologija labiausiai tinka G-05. Yra toks Zerex G-05, prieinamas tik
uz Atlanto.

Atitikmeniu pagal specifikacijas pas mus prekiauja MB atstovai
(firminis, Mopar berods). O realybej pilk bent koki (zmonisko gamintojo)
G-11 - jo sudetis artima. Dainiusho skysciai vienas nuo kito skiriasi
tik dazu, taigi isvadas daromes savarankiskai

S.