Tema: Re: Uzsipyliau sudino kuro. Ka daryt?
Autorius: offline
Data: 2009-03-18 10:57:54
nu aš penkis metus tik nestėj pyliausi, bet po pernai įvykusio užsypilimo,
kai panaši situacija įvyko, tik ne taip baisiai (mašina kantresnė:), buvo
trūkčiojimas nuo ko peršoko dirželis (jau ant keitimo ribos buvo, o gal ir
už jos), po to sutvarkius ir sureguliavus degimą vistiek žiauriai
trūkčiodavo, kol neišpyliau dyzelio ir neprisipyliau naujo iš kito tinklo
deglinės. trūkčiojimas po kiek tais kilometrų dingo ir daba važiuoja
puikiai.
kažkaip supratau kad geriua matyt mokėti brangiau, bet nereiks dvi savaites
kruštis mastant kame čia problema ir nuo ko ji ištiko.. gerai, kad dar
mašina ne pagrindinė, o skirta tik laisvalaikiui...