Tema: Re: Uzsipyliau sudino kuro. Ka daryt?
Autorius: Martinezz
Data: 2009-03-17 19:53:07
Na viska tingejau skaityt. Pries kelis men uzsipyliau benzo ir masina
sustojo. Ceki ismetes buvau, bet naudojau nuolaidu kortele tai buvo pagal ka
atrinkt ka ir kada pyliau. Parasiau laiska i neste. Paskambino, maloniai
pasnekejom, susitikom prie degalines su jos atstovu, surado mano ceki
kontrolinej juostoj. Atlygino kuro, ir moraline zala. Respeks zodziu.

Tuo metu labai lijo, pasirodo kazkokias sklendes pamirso uzdaryt ir subego
viskas i kuro talpas pas juos.